Followers

Thursday, January 19, 2012

My Gift for My B'day


malas nak cakap banyak kat sini sebab dah mengantuk..hehehe..tapi tak palah...apapun, aku nak ucapkan terima kasih sangat pada encek tunanganku sebab hadiahkan buku ini sempena hari jadiku.... huh, mati2 aku percaya kat dia kononnya dia nak aku jual buku ni sebab tersalah beli dan tak best baca. siap suruh aku cari kwan2 yang minat untuk membelinya.

btw, i really appreciate it..and very love it...akan ku jaga dan simpan ia sebaik mungkin...dan of coz la aku baca buku ni...lagipun minat aku pada membaca tidak akan hilang walaupun aku mula jarang membaca sekarang.hehehe

oklah...cukup untuk itu....thanks so much my dear fiance.... love u hard2....mmuuaahh....(opppsss..tak boleh lagi le...hahahaha)....see ya..

Friday, January 13, 2012

ku hanya mahu secebis cuma~



mereka adalah kawan baik, dan persahabatan itu sudah lama terjalin sejak beberapa tahun yang lalu...dan aku baru sahaja mengenali mereka atas nama TAKDIR. Tetapi aku sendiri tidak pasti sejauh mana keikhlasan mereka bersahabat...kerna aku tidak pernah berhadapan secara peribadi dengan mereka dan sukar untuk aku menilai semuanya. Walaubagaimanapun, dari jauh aku juga sentiasa mengikuti perkembangan mereka walau sedikit cuma.

Apa yang aku sedari dari dulu ialah, aku cuma mahu menjalinkan persahabatan dengan mereka...walaupun mungkin masih ada 'unfinished business" yang terjadi antara kami...perempuan vs. perempuan...tapi aku tak kisah...kerna aku tahu, sebagai manusia, aku mahu menyayangi insan2 disekelilingku...sayang kerana lillahita'ala...tetap sayang walaupun ada di kalangan mereka menganggap aku musuh cinta baginya...

kenapa mereka jadi begitu? bersalah sangatkah aku ini?damn....!!!

apa beza kamu dengan aku?
apa kamu lebih baik dari aku?
apa kamu anggap aku ini perampas?

mungkin kamu lebih bijak dari aku..
mungkin kamu lebih cantik dari aku...
mungkin kamu lebih berada dari aku...

tapi sebagai perempuan. kita sama2 lemah demi sesuatu.....

OMG....aku harap, aku tidak mula membenci kamu...kerana aku khuatir, aku akan mengeruhkan keadaan.........aku cuma mahu secebis keikhlasan dari kalian untuk bersahabat denganku....hanya secebis cuma......

Moga Allah memberkati kamu sekalian~


::the END::

Sunday, January 8, 2012

Your Birthday Is My Bestday~


7th January 2012

On this so especial day I want you to spend a really good day honey, a love you and I will be with you forever and ever.
My fiance, MOHD NIZHAMUL HAYAT, I hope you enjoy your day and you know I will be here for you whenever you need me. I love you .
I am sending you this post,so you can remember that I am totally in love with you and I know this love is making me happier day after day .
on 7th january 2012, you are one more year older than me, my love. I just want you to know that I want to be with you today, tomorrow and forever. do you know something? when I woke up, I was happy because that day is your birthday and you will be with me every time. The gift i gave you, to show my appreciate because every day you give me love and safety. Because you are always showing me how much you love me.
:: Thank for being so cute with me:: Thanks for treating me right::Thanks for staying with me everyday::
and I was waiting for this special day to tell you that I am really happy being with you, and for the first time celebrating together your birthday. I will give you all of my love and more every day of my life.
and i want u know that ur Birhday is my Bestday... HAPPY BIRTHDAY TO YOU My DEAR ~~

Thursday, January 5, 2012

Hantaran pada Hari Pertunangan Kakak saya!

Posted by: Nani Jurainie (^^)

Walaupun telah lama kakak saya bertunang iaitu pada Oktober 2011 yang lalu, tapi saya ingin sekali mengupload photo hantaran kakak saya (Juraidah Jumatin)...

Malam sebelum Hari pertunangan, kami (saya, kakak saya dan kawan-kawan sekampung sama-sama mengubah hantaran pertunangan ni, cantik tau diorang buat..hehe)

Buah-buahan dalam bakul, simple tapi menarik...
Kain Pelikat dibuat macam kipas, siap ada manik mutiara dengan bunga lagi...

Al-Quran dan Rehal yang diletak atas bakul tanpa tangkai...


Kek pertunangan kakak saya 


Cincin untuk lelaki (saya yang hias..haha) - yang tepi tu adalah bantal pelamin, tak da gambar dah..

Ini hantaran drpd pihak lelaki - sirih junjung dengan duit pembuka RM50- cantik kan?

Pelbagai hantaran dari kedua-dua pihak (lelaki & perempuan)

Kakak saya & Tunang dia 


Sebenarnya ada pelamin lagi buatan sendiri jugak tapi dah hilang dari simpanan saya, tema putih dan biru, baju diorang pun biru juga sama macam hantaran, memang semua birulah. Ada hantaran coklat, tuala lagi tapi tak ada dah dalam simpanan saya, dah hilang coz lama dah baru nak upload kat blog kakak saya ni..hehe...

P/S: Semoga jodoh berpanjangan hingga ke jinjang pelamin dan selamanya... Tiba-tiba rasa nak buat bisnes Hantaran dan pelamin mini pula... kalau dah minat apa salahnya kan yang penting barang hiasan dah ada sedia...(^^)