Followers

Thursday, August 7, 2014

1# Raya bersama medina & hana

Tahun ini adalah giliran kami balik kampung aku kat Keningau...Alhamdulillah,raya kali ini semua adik beradik aku berkumpul dirumah. Perasaan gembira dan sedih tu usahlah aku gambarkan..dengan keadaan kehidupan kami yang serba sederhana dan dihimpit bermacam2 dugaan..dari kes rumah lama kami terbakar sehinggala aku beranak sorang, tabah betul aku melihat keluarga aku menghadapi semuanya...mungkin raya tahun ini amat bermakna bagi kami sekeluarga,sampaikan dipagi raya hari tu,air mata aku hampir jatuh melihat mama aku bersedih..keluar air mata seorang ibu...entah apa yang disedihkan olehnya ,aku cuma anggap mama mungkin tidak menyangka anak2,menantu dan cucu2nya berkumpul semula raya tahun ini..atau mama rindu keluarga dikampungnya sendiri..aisshhh mood sedih pula aku ni...

Okay dah2....*sambil lap air mata

Yup,aku sebenarnya nak bgtau,tahun ini adalah raya pertama buat medina..hehe err dan kajennya..hana..baju raya medina yang aku tempah sangat cantik bila medina pakai..so cute..hehe..

Okayy...just wanna to share...

Beza sebelum dan selepas 8 bulan
















Hehhehe comel je aku tengok budak 2 orang nih..mula2 jumpa ,yang sorang suka tarik rambut dan mencubit,yang sorang lagi suka betul membalas dengan kaki...ish ish...medina ler tu suka sgt main ngan kaki..kalu dia nak kejut aku tidur pun dengan kaki,kdg2 je ditepuk2nya dengan tangan....luv u ma doterrrr..kat bawah ni hasil kreatif waleed medina...



Okay see u soon...bye2..Salam aidilfitri dari kami,ummiwaleedmedina...