Thursday, September 26, 2013

Senyuman



Aduh, ada orang kata senyuman aku adalah senyuman palsu. Senyuman penuh dengan kepura-puraan. Aku mengeluh dan Cuma balas dengan satu soalan sahaja.

“kamu tinggal dalam hati aku ke?”

Hati ini mula penuh dengan kasih sayang..yang penting aku sedang merasa nikmat kebahagiaan. Mustahil senyuman aku adalah palsu di kala ini…

Hari2 aku bersama dengan suami aku, hati banyak bahagia tau….

Hari2 aku merasa gerakan dalam rahim aku, bertambah bahagia aku….

Hari2 aku berdoa moga suami dan anak dalam perut ini hidup dengan penuh kesihatan dan kesenangan...

Bagaimana aku bisa mencetuskan senyuman palsu…???

Wajah aku sememangnya sudah tidak ada seri (inikan penarikan budak yang dikandung?)…bukan bermakna hidup aku tidak berseri…adeh….

Malah aku kini tidak sabar menunggu kelahiran sang anak….Mudahan2 segalanya berjalan dengan lancar dan selamat..InsyaAllah…

*Bah..itu jak…bye~

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...