Followers

Tuesday, November 11, 2014

bila waleed nye dah mcm medina

Assallamuaaikum korang...

Ari ni nak cerita kesah bapa dan anak...hehe..aah pasal medina dan waleed die ar....

Xtau lah kenapa si medina ni manja sangat ngan waleed die..mgkn betul la org pengalaman cakap,kalau anak pempuan ni ikut bapa..semua la ngan bapa la...muke ke, perangai ke...Semuanya sama...haaaa..ade je tau...

Tapi, tetiba pula pada satu malam, waleed medina pula yg bermanja2 ngn medina....terikut2 perangai budak kecik...sweet jee aku tengok...


Haaaa koranggg tengookk la sendiri...Waleed nye join sekali masuk baby cot medina tuuu..nasib bek x patah....hahahha...medina pun sengih memanjang...sukewww le tewww...

Errr aku nak komen ape ye tntg gambar tu?heheheheh

bye2...

No comments:

Post a Comment