Monday, April 2, 2012

sebab awak...!

-juejajejarindah-

sebab 'awak, saya dah lupakan 'dia'..
bagaimana dengan 'awak'?

sebab 'awak,' saya lupakan cinta 'dia'..
bagaimana dengan 'awak'?

sebab 'awak', saya hilangkan rasa-rasa indah terhadap 'dia'..
bagaimana dengan 'awak'?

sebab 'awak', saya menjauhi 'dia'..
bagaimana dengan 'awak'?


demi awak, saya rela berkorban..
bagaimana dengan awak?

demi awak, saya sanggup buat apa saja..
bagaimana dengan awak?

demi awak, saya sanggup dikatakan 'jual mahal'..
bagaimana dengan awak?

lihat? nampak sangat saya lebih sayangkan awak, dari awak sayangkan saya...
nampak tak? betapa cinta saya lebih banyak dari awak cintakan saya...
jelas bukan? setia saya lebih dalam dari setia awak...

Tapi bagaimana dengan awak??????

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...