Friday, October 14, 2011

Hari Penghargaan :)

hai readers!!

hari ini hari penghargaan...jom kita saling menghargai~~

oleh kerana hari ini adalah hari penghargaan (yang dicipta oleh AKU) aku ingin nak nyatakan sesuatu di sini....

bangun pagi setiap hari juga dikira satu kenikmatan terbesar dalam hidup aku yang diberikan oleh ALLAH swt...jadi, penghargaan pertama, ALHAMDULILLAH segala kebesaran hanya untukMU ya ALLAH...syukur sesangat di atas pinjaman nikmat yang KAU berikan ini...walaupun aku tak pasti bila ianya akan ditarik balik...

1. terima kasih pada keluarga

syukur aku masih punya keluarga yang sempurna....pada mama dan bapa tersayang, terima kasih atas kasih sayang yang kalian berikan...walaupun pada ketikanya ada perit jerih hidup yang menghimpit namun kalian masih bertahan membesarkan anak-anak demi masa depan kami....may ALLAH bless u both...pada adik2, kak long sayang kalian semua....walaupun korang ada bermacam2 perangai....ahaks~~

2. terima kasih pada kekasih hati a.k.a tunanganku a.ka future husband (insyaAllah)

saya nak hidup dengan awak bukan sebulan, setahun sahaja. kalau boleh saya nak hidup lama dengan awak. mungkin tak lama mana, seribu tahun pun cukuplah asalkan kita hidup bersama sampai akhir hayat~ ILYVM <3 font=""> (errr....awak...TERIMA KASIH YA?)

3. terima kasih pada pembenci.

terima kasih kerana masih terus membaca dan mencaci serta memaki. moga hidup anda dalam keadaan baik-baik saja ya? :)

4. terima kasih pada kawan, teman dan sahabat

kawan: terima kasih atas segalanya
teman: terima kasih kerana sentiasa menemaniku.
sahabat: wow u guys memang rock & roll!!! sangat sporting dan cambest!!! sayang korang sangat2 dan thanks for everything!!!

dan terima kasih pada seantero dunia!!

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...