Followers

Tuesday, December 18, 2012

Welcome to your new world Sis!

Alhamdulillah, Bersyukur ke hadrat Illahi kerna dengan limpah dan kurnianya, akhirnya  majlis perkahwinan adik aku yang berlangsung pada 15.12.12,sabtu lalu berjalan dengan lancar.Amin Ya Rabb. Walaupun aku letih dan penat dengan tanggungjawab sebagai kakak yang mahu memastikan majlis pernikahan dan perkahwinan adikku dipermudahkan tanpa ada masalah.  Namun  aku gagahkan diri juga untuk teruskan. Sebab aku tahu, penat-penat aku, penat lagi ibu aku yang dari awal lagi bertungkus lumus mengurus majlis tersbut. Serius, memang letih mengadakan majlis kahwin ni. Pergghh!!!

Terima kasih pada incik tunang, adik2,bakal keluarga mertua aku, sepupu2, makcik2, pakcik2, kawan2 dan saudara2 yang datang dari jauh kerna sanggup membantu dan meringankan beban kerja di rumah. Terima kasih pada pengurus (Dinna Tamin) dan crew pelamin & canopy (Global Canopy) , Kak Ida (Ida Makeover), Devis (PA Sistem), Photograper yang comel (Kiko) ,Kumpulan kompang Kampung Bayangan dan seluruh masyarakat kampung bayangan yang bersusah-payah membantu kami semua. 

Orait..seperti yang aku dah janjikan sebelum ini, aku pernah cakap aku akan update entry baru pasal gambar kawin adik aku kan? So, tengoklah…tetapi gambar ni amik dari kamera enpon je so xberapa nak cantik..masih tunggu gambar dari jurukamera yang kami tempah ari tu, tak siap2 lagi...heheh sabar jer lah..

ni le adik ipar aku...muka cam Hazama (penyanyi) tu kan?

adik ngan mak mertua dan kak ipar dia.


taddaa!!! comel kan adik aku ni? muka matured gile!!

alhamdulillah..syukur..hanya sekali lafaz..
sesi potong kek

amboi2 korang berdua ni...

ni le hasil kerja tangan crew global canopy..cantik kan?lalalalla
 JUE: so, jangan lupa janji temu kita dalam entry yang seterusnya. entry tentang episod persiapan perkahwinan aku pula ye? nantikan ia! 

Selamat datang ke dunia baru, adikku..

No comments:

Post a Comment