Wednesday, December 12, 2012

KAH sudah WIN.

Assallamualaikum......

Entry kali ini aku tak nak cakap panjang-panjang...sekadar nak update peristiwa hidup aku jerk..lagipun macam cute jerk aku update blog ari ni sebab ari ni date sangatlah cantik....12.12.12 nice kan?
12.Dcember.2012

Lately ni, aku sibuk dengan kes-kes aku dengan client, persiapan perkahwinan adik aku dan persediaan perkahwinan aku tahun depan, lebih-lebih lagi, hujung2 tahun ni memang banyak perkara nak setel habis.sebab itulah aku tak dapat nak update blog setiap hari. 

Esok pagi aku dan Incik Tunang akan bertolak ke Keningau (Balik Kampung) untuk menolong keluarga aku menyiapkan majlis kahwin adik aku. Keluarga tunang aku akan datang kemudian (hari jumaat) nanti.. Eh? terkezuuuttt??? hehehe...yes, semua orang tanya kenapa adik aku kahwin dulu dari aku? kenapa tak buat sama2 jer? *senyum*

itu maknanya jodoh adik aku awal dari aku kan? rezeki masing2, nape nak kecoh pula?hahaha..btw, jangan risau,InsyaAllah, giliran aku pun tak lama lagi.Hujung bulan ni, aku dan incik tunang nak ambil kursus kahwin kat Wisma Muis nanti. InsyaAllah 29hb & 30hb nanti kami pergilah. Dan bulan Januari depan,aku dah nak tempah kad kahwin.Mudah-Mudahan segalanya berjalan dengan lancar. Yang penting sekarang, setelkan dulu majlis kahwin adik aku ni.

"YA ALLAH, KAU permudahkanlah segala perancangan. Amin Ya Rabbil Alamin."

ok, sempena 12.12.12 yang cantik ini, kepada mereka-mereka yang melansungkan pertunangan dan perkahwinan pada tahun ini, aku ucapkan sejuta tahniah dan semoga kekal hingga ke akhir HAYAT ea? perkahwinan adalah masa yang panjang untuk dua insan yang mahu hidup bersama, oleh itu nikmati bahtera anda dengan berlandaskan iman dan taqwa,InsyaAllah, berkat semuanya.

"Ya Allah, Kau Permudahkanlah Majlis Perkahwinan adik aku. Amin"
dan, kepada mereka yang tidak kekal perkahwinannya, aisehmen....cubalah untuk cari penyelesaian masalah perkahwinan kamu dengan sebaik-baiknya. Jangan menyesal di kemudian hari pula. Kalau tak selesai2 jugak, SILA BERJUMPA dengan SAYA, Peguam Syarie anda yang sedia untuk berkhidmat.---> ((Alahai sempat promote diri sendiri lagi. Kalau ikutkan etika Peguam syarie, tak blh sebenarnya ni.)) *hahahahahaha*


JUE: Aku akan update entry seterusnya selepas adik aku kahwin ok? nanti aku upload gambar2 die. Have A Fun everybody...see u soon!!! daaaaaaa... ^_^v 
Lot of

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...