Sunday, March 30, 2014

Our 1st Anniversary remembering~

Sebenarnya semalam bertarikh 29th March 2014 adalah hari anniversary aku dan hasben…lama jugak aku terfikir..perlu tak nak kena update dalam blog ini juga? So, fikir punya fikir..akhirnya aku tekad juga nak buat entri pasal ini…

Tapi yang lucunya, pada semalam kami bertolak ke Sipitang sebab nak menghadiri perkahwinan sepupu hasben..majlis belah lelaki…sebab belah pempuan tak sempat pegi…jadi janji punya pasal..kami kena pergilah..heheheheh..so sambut anniversary dalam diam jerlah kan..kami tak sempat nak buat apa2..Cuma dah plan dalam otak, aku nak buat satu dinner between aku, hasben dan medina jer…mungkin kasi postpone sebulan la kot.. jadi, entry ni simple jer la..nanti kalau plan tu jadi..aku update lebih detail nanti..k?

tapi apapun…yeahhh…selamat hari ulang tahun perkahwinan yang pertama buat aku dan hasben..semoga cinta kita berkekalan hingga ke syurga..insyaAllah..Amiin… 

so throwback pic lama je la kannn..lalalalalala~~

Nikah Day

Malam Berinai
Bersanding
Inilah Hasilnya~~~ hehehe

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...