Thursday, January 19, 2012

My Gift for My B'day


malas nak cakap banyak kat sini sebab dah mengantuk..hehehe..tapi tak palah...apapun, aku nak ucapkan terima kasih sangat pada encek tunanganku sebab hadiahkan buku ini sempena hari jadiku.... huh, mati2 aku percaya kat dia kononnya dia nak aku jual buku ni sebab tersalah beli dan tak best baca. siap suruh aku cari kwan2 yang minat untuk membelinya.

btw, i really appreciate it..and very love it...akan ku jaga dan simpan ia sebaik mungkin...dan of coz la aku baca buku ni...lagipun minat aku pada membaca tidak akan hilang walaupun aku mula jarang membaca sekarang.hehehe

oklah...cukup untuk itu....thanks so much my dear fiance.... love u hard2....mmuuaahh....(opppsss..tak boleh lagi le...hahahaha)....see ya..

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...