Wednesday, November 27, 2013

welcome to the world wahai bidadari comel~

syukur Alhamdulillah....adik aku dah selamat melahirkan anak pertamanya semlam..26.11.2013- seorang baby girl yang comel (bapa aku ckp sebiji macam rupa ibunya semasa kecil)- dan secara rasminya kami semua dah naik pangkat mengikut peringkat..bapa-atuk mak-nenek aku-mak long baer- angkol baer ayai-angkol ayai irah- mak uda akim - angkol akim..

besarnya pergorbanan seorang ibu kan? walaupun adik aku terpaksa operate disebabkan babynya semakin lemas akibat kekurang air dlam perut, namun aku tahu Tuhan masih mengizinkan baby itu lahir dalam hidup yang sempurna. Tahniah buat adik aku nani jurainie dan adik iparku suffyan saufi atas kelahiran anak kamu..sangat comel~

assallamualaikum suma..nama saya errrrr.....lum tau lagi..hikhik

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...