Monday, May 26, 2014

Hadiah Untuk Member2~

Ini Entry KASIH SAYANG

tentang Doa seorang sahabat kepada sahabat...

tentang Penghargaan sebuah persahabatan..

Tak kira lama atau baru sesuatu perhubungan itu...

DOA kami untuk kebahagian dan kegembiraan KALIAN semua

**********************

Hadiah untuk Baby Are Ling & Shasha

semalaman aku tercari2 apa hadiah untuk pasangan bahagia yang bakal menimang cahaya ini...aku kalu bab2 nak bagi hadiah kat orang ni memang ada rasa keterujaan sikit.. dan aku suka bagi dalam bentuk hadiah kekal..berbanding bagi "DUIT"..

so, aku ada idea nak bagi hadiah suprise...jadi kalu suprise semestinya kena cari direct online punya lah kan? cari punya cari, aku decide nak beli jer barangan baby by online(FB)...aku selalu beli barang baby kat sorang penjual ni D'RAYHANAH BABY SHOPPE , korang bolehlah cari dalam FB yer...servis kakak ni memang bagus....gerenti puas hati..aku suka~

gigih lah aku mencari barang dalam page tu....memang amik masa sehari lah jgak..akhirnya aku pilih TILAM BABY BEAR kaler peach...hhahahha sebenarnya memang banyak kaler tilam ni. dan sumanya cantik2..but owner page tu bgtau tilam tinggal dua kaler jer lagi..PINK & PEACH...so aku pilih kaler unisex PEACH...




kalau korang nak tau tilam kartun ni bukan setakat bentuk bear jer tau tapi ada macam2 bentuk  rabbit, frog, duck, dan lain2...pandai2 korang la cari yer...harga pun ada juga yang jual murah...


Hadiah kahwin untuk Kak Sarah & Khairil

 Majlis kahwin kak sarah bulan februari ari tu....tapi aku lewat bagi hadiah ..awal bulan 5 ni baru aku dapat bagi...hadiah untuk dorang aku men tempah ajer..pas tempah terus pos kat alamat kak sarah..dats mean, hadiah tu aku tak dapat tengok depan2 mata aku sendiri..men tengok gambar jer la...uhuk2 sedih~ ;(

aku memang amik masa yang lama nak mencari bentuk hadiah apa nak bagi kat kak sarah ni. lepas tu, aku terpaksa menempuh 3x tempahan pada 3 orang yang berbeza..tapi semuanya sangatlah lambat dan sibuk (alasan yang dorang bagi kat aku)...nak marah pun, tak guna jugak..tapi kalu ye pun nak berniaga, buatlah cara elok2 kan? hehehe...~

 last2, aku dapat dari sorang member pasal page LUVLY SIS ni...dia ckp servis orang ni cepat jugak..sebab dia punya design printed je..berbanding ko nak tunggu design craft tangan kan...ntah berapa lama blh siap...

yup seyesli...memang cepat...aku puas hati...

hadiah bentuk bantal... aku order 2 bijik...size A4 jer tau...satu tuk nama kak sarah dan satu lagi tuk nama husban die.. aku fikir bantal ni boleh buat perhiasan bilik atau atas katil kee kaan??



pic ni mase bincang2 ngn designer tu dia bagi tunjuk kat aku ..
tentang harga..memang berbaloi dan agak murah la....so, kepada sesiapa yang nak bagi hadiah kawin ke tunang ke hari jadi ke hadiah kekasih ke hadiah persahabtan ke...naaahh u ollz carik jerlah kat page LUVLY SIS ni ye..suma dia boleh buat okaaeeeyyy?

okaaayy la...sampai sini jer....

kepada yang terkena suprise..sila check hadiah korang...same ke tak hadiah yang aku cerita kat atas...!


tahniah kepada mereka yang terpilih...cewaaahh macam ada contest jer kan..btw, ini adalah hadiah IKHLAS dari Kami #SUAMISTERI #ummiwaleedmedina

bye~~

3 comments:

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...