Saturday, May 17, 2014

hepi 5 month my princess medina

Assallamualaikum.....
ari ni genap dah medina umur 5bulan.....wahhh x sabar nye nak tggu die 6 bulan...nak kenalkan dia ngan solid food...aku sebenarnya xnak bagi dia makan cerelac..kalu blh nak bagi makan buah2 dan bubur nasi yang dh diblender dan ditapis...lagi semangat nak buat sebab dah belikan medina blender khas tuk prepare maknn dia nnti...nanti aku tunjukkan bila dah guna blnder baby tu k?

ini adalah entry yg kedua aku taip dalam hp...mcm best pula kan...heheheh...ada byk entri2 yg dah basi aku nak share.tpi disebabkan aku malas nak update entri2 tu so hold dulu la...kali ni pun sbb nak update bgtau medina dah 5 bulan..hahaha umi medina ni je yg lebih2 eksen kan?

bulan depan..atuk tuaran medina nak buat majlis cukur jambul tuk medina...aku ni pening dah nak create idea pe benda nak wat doorgift kat org....ada yg blh suggest x?

okay....untuk entry kali ini...terimalah the latest of medina 5month


p/s : lega ati sebab dah beli bullet baby

1 comment:

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...