Friday, August 14, 2015

banyak cerita mau share!

Assallamualaikum....


jarang betul aku nak update blog....banyak dah peristiwa dan cerita yang berlaku dalam hidup aku, yang aku nak share kat korang. pasal sekolah medina, pasal waleed medina, pasal papa n mama in law aku naik haji, pasal 2org adik lelaki aku dah nikah sorang dan sorang lagi bakal bertunang, pasal adik aku dah beranak 2nd baby, pasal cerita ramadhan dan syawal, pasal rumah terbuka, pasal beraya rumah orang, pasal member kawin, pasal citer sedih, pasal citer happy.... lepas baca suma tu, korang pasti muntah!!!

satu2 aku update...!

kbai..chow...

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...