Followers

Sunday, August 16, 2015

Sepetang Bersama Sunset

Pernah mak mertua tegur jangan bawa anak kecil ke laut atau sungai...kalu nak bawa jgk, sebelum balik panggil 'semangat' anak tu balik jgk..mula2 mmg xleh nak terima dek akal..tpi lama2 kau faham jgk kenapa...tapi bukan pasal tu nak citer...hehehe..

dah lama kitaorang tak bawa  medina ke pantai...port yang medina paling suka....biasalah budak2 ...yang dia tahu seronok tengok laut saaja... Petang sebelum makan kat Anjung Selera Tanjung Aru, waleed bawa medina jalan2 dekat pantai...aku tak join,sebab sibuk menunggu makanan yang diorder lama tapi tak sampai2....

Kitaorang kuar beramai2...mak, adik pempuan,suami dan anak2nya, adik lelaki dan istri serta aku 3 beranak. Motif lepak kat sana sebab nak hantar adik pmpuan balik ke miri. Dah habis pantang lerr..boleh balik dah..



So, suami amik kesempatan bawa medina jalan2 dekat pantai...



Pandai lak husband aku amik gambar nih...cantik sangat....

But tak lama ponn...lepas makan kitaorng dah gerak ke epot...skang dah selamat sampai dah diorang kat miri...alhamdullilah... Penat jugak perjalanan kitaorng ni...besok dah nak kerja...monday blues...

Letih mmg letih..tapi kerja tetap kerja.

Medina say: olah olah (sekolah sekolah)

Yes medina...u need to go to school tomorrow k...

Kbai...

Entry yang paling ringkas sdh ni...







No comments:

Post a Comment