Tuesday, April 29, 2014

Throwback Persiapan Kahwin~ Kad Jemputan

uik...ini setahun lepas punya cerita daaaa....

ada member nak kawin  bulan 6 ni....cuti sekolah ea bulan 6? kalau dah kawin time tu op kos lah dah cuti sekolah kan?? kuang..kuang..

die tanya aku kat mana aku tempah kad kawin aku yang cantik tu dulu (ye ke cantik?hehehe...) .. weeeiii kau baru nak tempah kad kawin ke ging???? huhuhuhu~ "hahahaha...aku sibuk beb"..jawabnya selamba...emmm...apa2 jer lah....

so aku juz cakap aku tempah by online..pastu dia tanya aku balik, kenapa online? nape tak tempah kat kedai jer.... senang jer nak jawab... 

1. tak payah susah2 nak letihkan diri pergi ke kedai satu persatu 
semata2 nak survey kad yang tak tau ia memuaskan ati kita ke tak

2. kalau ko sibuk, ko ade masa ke nak berjalan2 lagi? hah ni sesuai lah untuk member aku tu...

3. jimat tenaga 

4. Semua urusan dihujung jari.

jadi2, apa salahnya aku kongsi dengan korang kan..manalah tau..kalau ada member2 luar sana nak tempah kad kawin express  online ker...haaaa so nilah cadangan aku..

cuma PESAN aku:

pastikan owner online itu berdaftar di bawah SSM.....

pastikan ada feedback dari customer yang positif...

pastikan harganya berbaloi dan kita berpuas hati...

dan apa yang penting, owner tu kena sabar dengan permintaan customer..kalau dia dah mengomen sana sini..baik blah jerlaaaa..huhuh

so far...aku sangat berpuas hati dengan owner ni MOLISCARD

tak silap aku nama owner tu HUSNA atau LINDA...aku pun puas hati dengan hasil kerja dorang ni...kalu ade nak tambah ke kurang ke apa ke...insyaAllah dorang boleh setel punya..

oleh kerana majlis perkahwinan aku buat sekali sahaja di rumah penganti lelaki aku tempah 1000 keping untuk dibahagiakn kepada dua family...family aku dan suami...senangkan? 1 design untuk semuaaaaa...

masa aku tempah tu, kebetulan ada promosi dorang buat kat molis ..so, memang rezekilah kan..ehehhe

aku order ;
1000pcs kad jemputan
1000 pcs scallop (untuk doorgift)

aku dapat free ;
30 pcs kalender (size business card)
10pcs budge button 
1pcs bunting


KAD JEMPUTAN



KALENDER (Size Business Card)




scallop ( doorgift)



bUTTON bADGE




Bunting



tadaaa...hehehhee..nilah hasilnyaaa...

so, kalau ada sapa2 yang berminat nak berurusan dengan owner molis kad ni silalah contact dorang;





No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...