Followers

Wednesday, March 21, 2012

soooo sweeeetttt~~~


ummmmmppphhhhhhh....soooo sweeeeetttttt....

bila berjauhan dan tak berjumpa sehari atau berhari-hari....jadi rinduuuu plak...bodoh tak aku? dalam soal perasaan dan hati ni memang aku lemah sikit..tapi tak salah kan?heheheh...

sebelum tidur..aku mesti terbayang senyuman dan kenakalannya...so sweettt...chomel tau tak...

kadang2 bila tengok TV boleh plak aku terbayang wajah dia...ampeh..memang aku betul2 jatuh cinta kot dengan dia ni...so sweeettt~~

tapi time gaduh2 ni...aku suka jgk...walaupun aku geram tapi aku susah nak marah ngn dia ni...bila aku nak merajuk, aku tak blh merajuk lama2...nanti dia pula yang merajuk balik...so sweeetttt....

siyes aku cakap ni..bila dia tak de di depan aku, aku akan tercari-cari dan tertunggu2...sengal kan? memang aku sengal.....hahahaha...tapi still so sweettt...

aku sentiasa tggu panggilan dan sms dari dia...walaupun ringkas atau sekejap yang penting namanya tertera di skrin hp ak...adoiiyaa...memang sweet laaa...

tanpa aku sedar, apa jua yang dia cakap, aku rsa penting untuk diingat...kalau dia marah-marah, dah macam bertih jagung bertempiaran sana sini...tapi aku suka dia marah, sebb maknanya dia caring...ahahhahaha~

aku suka bergurau senda...sampai dia tension dan geram ngn sikap aku...tapi makin dia macam tu makin aku kacau dia....so sweeet tol...hahahaha~~~

apa yang pasti aku sayang dia dan dia sayang aku......Terima Kasih Tuhan....

No comments:

Post a Comment