Wednesday, March 21, 2012

Twit-Twit


Follow me and i follow u back...

twitter? hahahahha...bila fikir balik, aku macam dah ketinggalan zaman dah...ye la, orang lain dah up to date dgn twit2 dorang...aku baru nak aktif...

sebenarnya aku dah lama ada akaun twitter ni tapi aku tak tau nak guna camna...tak best macam fisbuk...aku tak tau mcm mana nak guna function yang ada dlm tu...lama2 ak dah faham..kiranya mcm kita dok kacau orang la...kita twit orang tu atau reply status die....atau kita duk tag nama orang tu je...hahahaha

cuma yang tak bestnya, ramai lak member2 aku yang tak der twitter..so, mau tak mau aku dok twit artis kite jer..following aku penuh nama artis je la...boring tol...sekali tu gatai tangan nak twit si liyana jasmay..tapi tak kena reply pon...hahahahahatak best langsung la..

cuma yang leceh kekadang tu, kite leh terlepas pandang orang yang duk twit nama kite...kena lah check satu2 kat "HOME'...hahahahah..mungkin aku yang tak expert lagi kot...so, jadi bodoh sekejap..ahaks...

geng..nanti follow le twitter aku...tak kisah sapa2 pun...janji leh wat kawan kan? sila klik sini MISSJUE ....

orait..aku nak sambung main twit2 balik...si burung biru dah twit2 kat aku dah...bye..cekedaut...!

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...