Tuesday, April 22, 2014

happy 4 month medina ~~




Asallamualaikum

hari ni aku amik cuti sakit...

kenapa?

sakit gigi dan gusi...rasa mcm kembali ke zaman bebudak pula sakit gigi...hahaha

kebetulan ari ni medina kena pi klinik utk 4 bulan...tak jarum just tmbang berat utk bulan ni..walaupun tak jarum tpi demi utk pastikan medina dalam kondisi yang sihat dan baik aku kena dtg gak utk nurse check medina...

mula2 medina okaaayy jerk...tpi bila dah lama tunggu dok kena pnggil nama, medina dah mula berbunyik tak selesa..penat dah bagi baring dan minm susu tapi tetap tak selesa..maybe bunyi bising dlm kllnik tu kot..bese ar..klinik desa....

sempat lagi walid dia amik pic


ambooii~~


dah pandai capai benda

angry birdd??

buat muka cumilll lakkk..aishhh~

yeahhh..caye dah berat 6kg..naik sekilo dari bulan lepas...
sesi pesan memesan dari akak nurse...


okaaayyy..tu jer laaa untuk ari ni... 

yang suprise nye...masa tengah tunggu Medina kena panggil, aku terjumpa dengan ex member ofis aku dulu..sekali dengan anaknya..cumil dan putih...dah masuk 6 bulan dah..tapi aku takda benda nak cerita panjang dengan dia ni...

long time no see siti jubaidah...!

hahahah medina vs. izzara...they are looking each other...




okaaayyy...dah nak balik .....

p/s: try berblogging kat handphone baru...huhuhu..memang puas ati ar...so pas ni kat mana2 leh update blog..lalala~


No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...