Sunday, April 27, 2014

Rasa Lega...

Salam...

hahahahha... entry macam lebih kepada luahan perasaan je kan...

ouh bukan..jan salah faham...ini berkenaan dengan carrier baru Medina...

1st thing aku nak bagitahu...BUKAN SEMUA BABY SELESA DENGAN CARRIER....(kena hati2 dengan pemilihan carrier..)

okaaayy...aku dah beli carrier

Ergo Baby Carrier Petunia Pickle 

 secara online~ jeng jeng jeng...


 Okaayyy..kalu korang nak beli..aku leh suggest kat page FB ni cute baby momma boutique  ataupun Mama Panda Store..harga korang PM sendiri dengan owner page tu ye...hehehe..

Carrier memang berlambak dijual mana2 hypermall tapi ErgoBaby Carrier susah nak cari kat bandar Kota Kinabalu ni...oleh kerana aku dah jatuh cinta dengan EBC..aku beriya2 dengan suami supaya beli jugak jenama ini..so far, so good...suami pun suka...malah terlbih suka dari aku (garuk kepala)

Medina dah 4 bulan, jadi aku fikir dia belum biasa dengan carrier tu.. (takut tetiba rasa menyesal beli) huhuhu...tapi masa 1st time percubaan..Alhamdulillah...Medina selesa kot? heheh sebab dia tak nangis..boleh ketawa2 lagi..so aku anggap dia selesa la...lalalal~ tapi lama2 tu dia merengek nak keluar...haaa sudah..abislah kalau dia tak nak duduk dalam carrier...rupanya dia rasa rimas..pertama kali ea? (bimbang yang cuma simpan dalam hati)

percubaan yang 2, aku bawa Medina duduk dalam carrier sambil menjemur baju...hahahahha ...mula2 muka dia berkerut..tapi sebab ada angin2 sepoi masa mnjemur baju tu,dia pun tertdir...yess.. berjaya..

percubaan ke 3,  haaaa yg ni aku anggap sangat berjaya...letak je..trus ZZZzzzZZZzzZZZ...bagus anak ummi dan walid ni...ngam2 pula suami yang carry die...so lepas ni senang lah aku  nak shopping2..hahahahaha...LEGAnya bila dah ada carrier neh..siyesss...

waleed say: Disaat kau "menyorok" dalam dakapanku, kau mengingatkan waleed suatu ketika dahulu, ku jua pernah dalam pelukan nenekmu. Damainya , rasa yg telah berjaya kau cipta.

~ pengorbanan seorang ayah~

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...