Monday, November 12, 2012

bila aku letih, dia datang dengan senyuman.

Si comel Dayang Anna Attirah
wajah yang suci itu mendamaikan jiwa aku. Keletihan yang aku rasai hilang begitu saja. ya sungguh. Dia, si kanak-kanak kecil yang berumur 3 bulan, yang aku panggil saja namanya ARA. Anak kedua kepada adik ipar aku. Kelahirannya disambut pada hari-hari terakhir bulan Ramadhan Al-Mubarak. Alhamdulillah, moga anak ini mulia hati dan akhlaknya juga. Memang aku anggap seperti anak sendiri. Naluri keibuan mula terasa saat aku menyentuh anak ini.*senyum malu* InsyaAllah, andai umur aku dan jodoh aku panjang, pasti akan aku miliki zuriat aku sendiri.

Cepatlah balik ke rumah itu, aku rindukannya... Muuuuuaaaaahhh ARA...Untie Jue Sayang Ara... ^_^v


jue: memang tidak sabar mahu menimang anak sendiri. Tidak mengapa, akan aku tunggu waktunya. InsyaAllah...Amin Ya Robb... Moga Dipermudahkan segala rancangan untuk penyatuan dua jiwa tahun depan ini........ 
Lot of ♥

No comments:

Post a Comment

DOA buat SAHABAT

Orang tua selalu pesan, jangan kerana kita susah, kita menutup mata daripada melihat kesusahan orang lain. Hari ni seorang kenalan jatuh s...